Tibao (balafón) :
Convírtete en músico tocando o balafon o ritmo que ti queiras.
 
A ra:
Coloca o rato na folla co resultado da suma que tes arriba.. (5-8 anos)
Alimentos en galego:
Xogo para dous xogadores onde temos que elixir a solución correcta sobre os alimentos en galego para gañar a carreira de ras (4-7 anos)
Tubo 10:
Arrastra co ratón o tubo correspondente ao anaco que lle falta. A extención do tubo é de 10. (5-8 anos)
Pacman Ultra:
 Come os puntos e evita os fantasmas famentos. Comer as pílulas permitirache papar as pantasmas nun tempo limitado.   .
Apunta ben (no hospital) :
Entre as palabras que che ofrecemos tes que escoller a que se corresponde coa imaxe antes de que pasen os quince segundos.
Artanoid:
Completa cada nivel para amosar unha obra de arte diferente, efectos de son do vello Arcade.
Bob Esponxa (diferenzas):
Identifica as diferenzas e preme nel .Gaña 50 puntos por resposta, perdes 10 por cada erro. Perdes ao terceiro erro.
Tibao (os chimpos da cebra):
Fai que a cebra dea brincos premendo o botón esquerdo do rato, evitando as pedras e os animais. Recolle as estrelas e as palabras.   . 
Lola pirindola:
 Completa o quebracabezas premendo sobre a imaxe para movela.
 (1-4 anos)
Boowa & Kwala:
Vai colocando as distintas pezas na árbore de nadal.
(2-5 anos)
 
O corpo:
Vai colocando distintas figuras xeométricas premendo na figura da esquerda.
(2-5 anos)
 
Os números da quenlla :
 Elixe dos 3 números que aparecen o máis elevado para que a quenlla non nos pape a gamela. Elixe o nivel. (4-7 anos) . 
Cálculo mental III (F20):
Xogo para dous xogadores. Require destreza de cálculo mental para gañar a carreira de coches..
 
Tibao (festa da tortilla):
Fai que rebote o ovo no hipopótamo para chegar á outra veira, usando o rato.
 
O misterio das 7 pezas:
Xogo galego de intriga e destreza mental para baixar. Xoga a ser detective.
 
Canto sabes? (insectos) :
Hai dez probas. Para cada unha dispós de 10 s. Elixe unha das 3 palabras que sexa sinónimo do termo que se propón.
Robin Hood duplica:
Elixe o número da diana que corresponda co valor dobre do número que ten Robin Hood. usa o ratón..(4-7 anos)
 
Super Mario (salvar a Sonic):
Sonic foi raptado polo malvado Bowser. Mario debe rescatalo. superar tódolos obstáculos e riscos para acada-lo obxectivo.
 
A roupa:
Hai 10 probas e para cada unha dispós de 15 s. Escolle a palabra que se corresponda coa definición proposta.